Пошук по сайту

Анонси подій

Архів новин

Листопад 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
6404129
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
1935
15097
32707
6259327
268029
471960
6404129

Ваш IP: 3.93.75.242
20 листопада 2019 03:35

Аналітична довідка щодо надання адміністративних послуг за I квартал 2019 року

З метою підвищення якості та прозорості надання адміністративних послуг  рішеннями сесії сільських та селищних рад в районі створено три Центри надання адміністративних послуг при виконкомі Якушинецької, Агрономічної сільських рад та Вороновицької селищної ради.

У 2019 році планується створення ЦНАПу у Лука-Мелешківській ОТГ.

В рамках третього раунду Програми «U-LEAD з Європою» відібрано Лука-Мелешківську ОТГ та смт.Стрижавку для участі у Фазі впровадження в частині створення / модернізації центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).

 Територіальними громадами визначено та затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через Центри надання адміністративних послуг Вороновицька ОТГ – 46 адмінпослуг, Якушинецька ОТГ – 70, Агрономічна сільська рада – 51.

До основних адміністративних послуг, які надаються в територіальних громадах можна віднести послуги з реєстрації місця проживання, державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу, земельні відносини, соціальні послуги.

У 2018 році в Центрах надання адміністративних послуг с. Агрономічне та Якушинці розпочалося надання адміністративних послуг – видача ІD – карток та закордонних паспортів.

За 1 квартал 2019 року у Центрах надання адміністративних послуг району надано 4363 послуг.

  Відповідно до узгодженого рішення між Вінницькою районною державною адміністрацією та виконавчим комітетом Вінницької міської ради про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг від 15.07.2013 року, з 22.07.2013 року населення Вінницького району отримує адміністративні послуги через Центр надання адміністративних послуг м. Вінниці «Прозорий офіс». З 05.05.2014 року  адміністративні послуги надаються через відділення «Замостя» по вул. Замостянська, 7.

Управлінням економіки районної державної адміністрації постійно проводиться моніторинг надання адміністративних послуг населенню Вінницького районну та функціонування Центрів надання адміністративних послуг сільських та селищних рад.

  • За січень-березень 2019 року жителям району в Центрі надання адміністративних послуг надано представниками відділу з питань державної реєстрації районної державної адміністрації – 1031 адміністративних послуг: державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - 1024 та державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно - 7; управлінням праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації - 8990; управлінням Пенсійного фонду України у Вінницькому районі - 11975 адміністративних послуг.

Станом на 01.01.2019 року Вінницьке приміське об’єднане управління Пенсійного фонду України  Вінницької області заключило договори про співпрацю  з п’ятьма об’єднаними громадами, а саме: Якушинецькою, Вороновицькою, Сокиринецькою, Лука Мелешківською, Гніванською , ЦНАПом с. Агрономічне та агентським пунктом смт. Стрижавка, де надається 10 видів послуг.

  • Із загальної кількості адміністративних послуг по району (104 послуги), середній показник за 1 місяць становить 7437 адмінпослуг, всього надано 22,3 тис. адмінпослуг, що на 44,8 % більше ніж за аналогічний період минулого року.
  • На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12 лютого 2015 року № 191-VIII, з 01.10.2015 року адміністратор здійснює прийом та видачу документів в Центрі надання адміністративних послуг м. Вінниці.
  • Протягом 1 кварталу 2019 року через адміністратора в Центрі надання адміністративних послуг надано 314 адміністративні послуги, з них 301 – відділом містобудування і архітектури райдержадміністрації, 13 – Вінницькою райдержадміністрацією по земельним питанням.
  • В зв’язку з впровадженням Закону України від 26.11.2015 року № 834-VIII «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», з 01.01.2016 року виконавчі органи сільських та селищних рад набули повноваження з державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу.
  • За січень-березень 2019 року в районний бюджет надійшло за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 21,0 тис. грн., в бюджети Агрономічної сільської ради – 19,7 тис. грн., Стрижавської селищної ради – 15,7 тис. грн.
  • Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень отримали бюджет Стрижавської селищної ради – 71,6 тис. грн. та Агрономічної сільської ради – 68,5 тис. грн.
  • Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» передано повноваження виконавчим комітетам сільських та селищних рад надання адміністративних послуг в сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб та надання відомостей з Державного земельного кадастру. За січень-березень 2019 року сільські та селищні бюджети району поповнилися на 135,0 тис. грн. за плату щодо надання інших адміністративних послуг.

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.