Пошук по сайту

Анонси подій

Архів новин

Листопад 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
6403918
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
1724
15097
32496
6259327
267818
471960
6403918

Ваш IP: 3.93.75.242
20 листопада 2019 03:09

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ЩОДО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА 2018 РІК

З метою підвищення якості та прозорості надання адміністративних послуг  рішеннями сесії сільських та селищних рад в районі створено три Центри надання адміністративних послуг при виконкомі Якушинецької, Агрономічної сільських рад та Вороновицької селищної ради.

У 2019 році планується створення ЦНАПу у Лука-Мелешківській ОТГ.

Територіальними громадами визначено та затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через Центри надання адміністративних послуг. Вороновицька ОТГ – 46 адмінпослуг, Якушинецька ОТГ – 70, Агрономічна сільська рада – 37.

До основних адміністративних послуг, які надаються в територіальних громадах можна віднести послуги з реєстрації місця проживання, державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу, земельні відносини, соціальні послуги.

У 2018 році в Центрах надання адміністративних послуг с. Агрономічне та Якушинці розпочалося надання адміністративних послуг – видача ІD – карток та закордонних паспортів.

 За 2018 рік в Центрах надання адміністративних послуг району надано 18392 тис. послуг.

  Відповідно до узгодженого рішення між Вінницькою районною державною адміністрацією та виконавчим комітетом Вінницької міської ради про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг від 15.07.2013 року, з 22.07.2013 року населення Вінницького району отримує адміністративні послуги через Центр надання адміністративних послуг м. Вінниці «Прозорий офіс». З 05.05.2014 року  адміністративні послуги надаються через відділення «Замостя» по вул. Замостянська, 7.

Управлінням економіки районної державної адміністрації постійно проводиться моніторинг надання адміністративних послуг населенню Вінницького районну та функціонування Центрів надання адміністративних послуг сільських та селищних рад.

  • За січень-грудень 2018 року жителям району в Центрі надання адміністративних послуг надано представниками відділу з питань державної реєстрації районної державної адміністрації – 4245 адміністративних послуг: державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - 4159 та державними реєстраторами речових прав на нерухоме майно - 86; управлінням праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації - 39662; управлінням Пенсійного фонду України у Вінницькому районі - 39882 адміністративних послуг.

Станом на 01.01.2019 року Вінницьке приміське об’єднане управління Пенсійного фонду України  Вінницької області заключило договори про співпрацю  з п’ятьма об’єднаними громадами, а саме: Якушинецькою, Вороновицькою, Сокиринецькою, Лука Мелешківською, Гніванською , ЦНАПом с. Агрономічне та агентським пунктом смт. Стрижавка, де надається 10 видів послуг.

  • Із загальної кількості адміністративних послуг по району (109 послуг), середній показник за 1 місяць становить 7119 адмінпослуг, всього надано 85,4 тис. адмінпослуг, що на 26,6 % більше ніж у 2017 році.
  • На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12 лютого 2015 року № 191-VIII, з 01.10.2015 року адміністратор здійснює прийом та видачу документів в Центрі надання адміністративних послуг м. Вінниці.
  • Протягом 2018 року через адміністратора в Центрі надання адміністративних послуг надано 1636 адміністративні послуги, з них 10 – документи дозвільного характеру (Вінницький районний сектор ГУ ДСУ НС у Вінницькій області, управління Держпродспоживслужби у Вінницькому районі), 1198 – відділом містобудування і архітектури райдержадміністрації, 428 – Вінницькою райдержадміністрацією по земельним питанням.
  • В зв’язку з впровадженням Закону України від 26.11.2015 року № 834-VIII «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», з 01.01.2016 року виконавчі органи сільських та селищних рад набули повноваження з державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу.
  • За січень-грудень 2018 року в районний бюджет надійшло за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 83,1 тис. грн., в бюджети Агрономічної сільської ради – 36,4 тис. грн., Стрижавської селищної ради – 56,0 тис. грн.
  • Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень отримали бюджет Стрижавської селищної ради – 288,5 тис.грн., Агрономічної сільської ради – 163,8 тис. грн., Вінницько-Хутірської сільської ради – 11,1 тис. грн. та районний бюджет – 11,0 тис. грн.
  • Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» передано повноваження виконавчим комітетам сільських та селищних рад надання адміністративних послуг в сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб та надання відомостей з Державного земельного кадастру. За січень-грудень 2018 року сільські та селищні бюджети району поповнилися на 297,8 тис. грн. за плату щодо надання інших адміністративних послуг.

 

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.