Пошук по сайту

Анонси подій

Архів новин

Липень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
9970549
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
5878
20132
5878
9840158
203155
535365
9970549

Ваш IP: 3.236.15.142
13 липня 2020 06:54

Комітет з питань економічного розвитку рекомендує Верховній Раді прийняти в цілому законопроект щодо детінізації ринку металургійної сировини та операцій з металобрухтом

Комітет з питань економічного розвитку на своєму засіданні розглянув у другому читанні проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо детінізації ринку металургійної сировини та операцій з металобрухтом)» (№ 2426).

Законопроектом пропонується внести ряд змін до чинних нормативно-правових актів, що забезпечить спрощення ведення господарської діяльності в даній сфері. Переважна більшість положень законопроекту спрямовані на лібералізацію умов провадження діяльності суб’єктів господарювання і зняття неефективних регуляторних обмежень.

Заступник голови Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський поінформував, що під час підготовки законопроекту до другого читання надійшли пропозиції від Головного юридичного управління Апарту Верховної Ради, які здебільшого носять технічний характер. Зокрема, одна із правок стосується термінів вступу в силу і набуття чинності даним законопроектом. Так, пропонується, що Закон набуде чинності через три місяці після опублікування і ще через три місяці набудуть чинності статті, які потребують відтермінування через необхідність розробки підзаконних актів.

Народні депутати обговорили правки, подані до законопроекту народними депутатами і не враховані підкомітетом.

Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді прийняти проект Закону №2426 у другому читанні та в цілому із врахуванням правок, викладених у редакції підтриманій Комітетом, та техніко-юридичним доопрацюванням.

Також був розглянутий проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення відповідальності за формування системи ціноутворення в будівництві автомобільних доріг загального користування» (№2234) і, на прохання авторів законопроекту, прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді направити його на доопрацювання суб’єкту законодавчої ініціативи.

Члени Комітету розглянули проекти законів «Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації» (№2831-1) і «Про відновлення дії Закону України "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації" (№2831-2), які були зареєстровані як альтернативні до законопроекту, поданого попереднім складом Кабінету Міністрів України.

Під час обговорення зазначалось, що згідно із Законом “Про приватизацію державного і комунального майна”, список об’єктів, які не підлягають приватизації, має подавати Кабінет Міністрів, а не народні депутати, тому обидва альтернативні законопроекти неприйнятні.

Народні депутати обговорили процедуру узгодження і обговорення переліку таких об’єктів.

Обидва проекти законів Комітет рекомендував Верховній Раді України за результатами розгляду у першому читанні відхилити. І прийняв рішення звернутися до Кабінету Міністрів України з вимогою протягом десяти календарних днів, відповідно до Закону “Про приватизацію державного і комунального майна, внести на розгляд Верховної Ради перелік об’єктів державної власності, що не підлягають приватизації.

Члени Комітету розглянули проект Закону «Про внесення змін до Закону України "Про реструктуризацію заборгованості державного підприємства "Антонов" щодо уточнення деяких питань реструктуризації заборгованості з метою створення передумов для забезпечення Вищого антикорупційного суду приміщенням" (№ 3350), прийняття якого дозволить завершити передачу Вищому антикорупційному суду нежитлової будівлі у м. Києві, яку на даний час Вищий антикорупційний суд вже використовує на правах оренди, а також сприятиме покращенню стану ДП «Антонов» через погашення частини його зобов’язань перед бюджетом шляхом передачі прав на непрофільний актив, який не використовувався ДП «Антонов» до цього часу.

Члени Комітету заслухали позицію з даного питання керівника заводу ДП “Антонов”. Зокрема, він повідомив, що підтримує ухвалення даного законопроекту, оскільки він дозволить підприємству зекономити обігові кошти.

Підтримати даний проект Закону також попросив представник Вищого антикорупційного суду, оскільки таке рішення суттєво покращить умови роботи суду.

Під час обговорення йшлося про необхідність звернутися до відповідних органів з проханням провести аудит і оцінку майна ДП “Антонов”.

Комітет ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді включили до порядку денного проект Закону №3350 і прийняти за основу та в цілому з техніко-юридичним доопрацюванням.

Члени Комітету розглянули проект Закону «Про внесення змін до Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" щодо надання можливості приватизації житлового фонду, що перебуває в комунальній власності» (№ 3031).

Проект доповів автор законопроекту народний депутат Євген Шевченко. Він продемонстрував відеоматеріал в якому жителі острова Хортиця у місті Запоріжжі, які проживають у будинку, який перебуває у комунальній власності, розповідають про складнощі, які виникають із обслуговуванням такого житлового фонду. Йшлося також про необхідність забезпечення рівних прав для всіх осіб на приватизацію житла, включаючи тих, які проживають на заповідних територіях.

Народний депутат зауважив, що даний законопроект надає більше прав місцевій владі, яка буде приймати рішення у кожному конкретному випадку.

Під час обговорення йшлося про актуальність проблеми і необхідність системного підходу до її вирішення. Також зазначалося, що ряд профільних міністерств, а також Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради висловилися проти прийняття даного проекту Закону.

Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді включити законопроект до порядку денного і прийняти його у першому читанні за основу. Водночас, для доопрацювання проекту до другого читання, Комітет звернувся до Кабінету Міністрів України з вимогою надати протягом десяти днів перелік об’єктів державного фонду, що перебувають у комунальній власності, які знаходяться в межах історико-культурних заповідників та історико-культурних територій.

Вас може зацікавити:

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.