Пошук по сайту

Анонси подій

10412772
Сьогодні
Вчора
На цьому тижні
Минулого тижня
Цього місяця
Попередній місяць
Весь час
8147
18583
26730
10225507
65636
579742
10412772

Ваш IP: 3.228.220.31
04 серпня 2020 11:52

Верховна Рада України стала більш відкритою для громадськості - Олена Кондратюк

У четвер 2 липня відбулось друге засідання Робочої групи по розробці брендингової стратегії Верховної Ради України.

Засідання Робочої групи провела Віце-спікерка парламенту Олена Кондратюк. Вона нагадала, що на попередньому засіданні було вирішено, що креативні агенції, котрі долучилися до розробки брендингової стратегії представлять своє бачення та концепти оновленого бренду українського парламенту.

На початку засідання Олена  Кондратюк зазначила, що після заслуховування презентацій креативних агенцій, Робоча група має поставити перед собою конкретні завдання для розробки та втілення нового бренду.

На засіданні, креативна агенція «BelkaStrelka» та міжнародна брендингова агенція «Voronovagency» представили свої концепції оновленого бренду Верховної Ради України.

Як зазначив представник креативної агенції «BelkaStrelka» Юрій Белов під час презентації, Верховна Рада України - це перш за все реальне втілення можливості для людей керувати своєю країною.

Ю.Белов навів приклад успішних брендів розвинутих країн світу. Водночас він наголосив, що у новому бренді Верховна Рада України повинна бути представлена, як інститут, на якому тримається державність України. «Верховна Рада - це не лише депутати, це концепція управління країною. І більшість цивілізованих країн живуть саме за такими принципами», - додав він.

Представниця агенції «Voronovagency» Вероніка Богуш під час презентації свого бачення нового бренду Верховної Ради України зупинилась на питаннях, які необхідно враховувати при розробці нової брендингової стратегії: у чому суть влади, чому виникають конфлікти, чому високий рівень недовіри до законодавчого органу.

На переконання В.Богуш, бренд українського парламенту повинен відображати звичайні людські цінності, які є ментальною ідентичністю українців. «Звичайні люди повинні розуміти, що Верховна Рада України створена людьми для блага людей», - наголосила вона.

Під час обговорення брендингової стратегії також піднімалось питання необхідності розробити етичний Кодекс народного депутата України, який має бути невід’ємною складовою бренду українського парламенту.

Олена Кондратюк повідомила, що напрацювання по розробці Кодексу етики вже є і вони були розроблені за участі моніторингової місії Європейського парламенту.

Водночас, вона нагадала, що завдяки місії Європарламенту, було затверджено Комунікаційну стратегію Верховної Ради України. «Брендингова стратегія парламенту - має бути невід’ємною складовою Комунікаційної стратегії», - наголосила Віце-спікерка.

«Те, що назріла необхідність оновлення бренду Верховної Ради України свідчить також те, що парламент став значно відкритішим для громадськості. У Верховній Раді відкритий Освітній центр, значно зросла кількість екскурсій для звичайних людей. Робота Комітетів парламенту стала набагато відкритішою. Тому є необхідність донести до людей, що парламент - це законодавчий орган, який працює в інтересах людей», - наголосила О.Кондратюк.

Водночас, за словами Заступниці Голови парламенту, необхідно пам’ятати, що Верховна Рада України - це інститут державної влади, який у найскладніші історичні часи брав на себе відповідальність і приймав доленосні для країни рішення.

За результатами обговорення було прийняте рішення, що до наступного засідання буде розроблений план втілення брендингу, створене технічне завдання для «брендбуку», визначені основні напрямки по яких буде реалізовуватись брендингова стратегія.

Участь у засіданні Робочої групи також взяли народний депутат України Володимир Воронов, керівництво Апарату Верховної Ради України, представники програми розвитку ООН в Україні та Генеральний директор всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник.

Вас може зацікавити:

Вінницька районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International. Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові зазначення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Вінницької райдержадміністрації www.vinrda.gov.ua.